دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ جدید را دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ جدید را دریافت کنید

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام ناوک

دانلود موسیقی جدید محسن چاوشی به نام ناوک

Mohsen Chavoshi – Naavak


متن آهنگ جدید ناوک محسن چاوشی

لفظی فصیح شیرین قدی بلند چابک

رویی لطیف زیبا چشمی خوش کشیده

یاقوت جان فزایش از آب لطف زاده شمشاد

خوش خرامش در ناز پروریده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت

روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

آن لعل دلکشش بین وان خنده دل آشوب

وان رفتن خوشش بین وان گام آرمیده

آن آهوی سیه چشم از دام ما برون شد

یاران چه چاره سازم با این دل رمیده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

هر زاهدی که دیده یاقوت جان فزایش

سجاده ترک کرده پیمانه در کشیده

تا کی کبوتر دل باشد چو مرغ بسمل

از زخم ناوک تو در خاک و خون تپیده

تا کی کشم عتیبت از چشم دلفریبت

روزی کرشمه‌ای کن ای یار برگزیده

دانلود ترانه محسن چاوشی به نام ناوک با لینک مستقیم

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام حلالم کن

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام حلالم کن

Mohsen Chavoshi – Halalam Kon

میکس : محسن چاوشی ؛ گیتار الکتریک : عادل روح نواز

متن آهنگ جدید محسن چاوشی به نام حلالم کن

دارم میرم از این خونه که رویاهاش پریشونه

از این کوچه که دلتنگه از این شهری که دل خونه

تو دیگه پا به پام نیستی ولی من باز هم زندم

عجب جون سختی ام من که هنوزم فکر آیندم

به فکر روزهایی که بدون تو بازم شاده

ببین این زخمای کهنه چه امیدی بهم داده

میدونم باز هم میشه بدون فکر عاشق شد

برای یک دل ساده دوباره صاف و صادق شد

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

تو از چشام نمیخونی غمای بی زبونم

غم داغی که سوزونده تا مغز استخونم رو

واسه این درد بی درمون دیگه راه علاجی نیست

دارم میمیرم و دیگه به دارو احتیاجی نیست

غرورم میگه باید رفت دلم میگه یکم دیگه تحمل کن

ولی هرگز دلم … خورده که میگه

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

اگه سخت و اگه آسون من آخر از تو دل کندم

اگه ازم بدی دیدی حلالم کن که شرمندم

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام کدئین

آهنگ حمید هیراد به نام کدئین

دانلود آهنگ حمید هیراد،دانلود آهنگ کدئین از حمید هیراد،دانلود آهنگ غمگین حمید هیراد

دانلود موسیقی جدید حمید هیراد به نام کدئین

Hamid Hiraad – Codeine

ترانه : امید صباغ نو ؛ موزیک : حمید هیراد ؛ تنظیم : امیر میلاد نیکزاد

متن آهنگ جدید حمید هیراد به نام کدئین

مثل هر شب هوس عشق خودت زد به سرم

چند ساعت شده از زندگیم بی خبرم

از همان جاده که تو رفتی و من ماندم و من بین این قافیه ها گم شدم و در به درم در به درم

بسته بسته کدئین خوردم و خوابم نگرفت بسته بسته کدئین خوردم و خواب نگرفت

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

این همه فاصله در جاده صد ریل قطار بال پرواز دلم کو که به سویت بپرم

من خدای غزل ناب نگاهت شده ام از رگ گردن تو من به تو نزدیک ترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

پدر عشق بسوزد که در آمد پدرم بی تو دنیا به درک

بی تو جهنم به درک کفر مطلق شده ام دایره ای بی وترم

دانلود ترانه حمید هیراد به نام کدئین با لینک مستقیم

دانلود آهنگ امو باند به نام دلم میره برات

 دانلود آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات

Download New Music Emo Band – Delam Mire Barat
متن آهنگ جدید امو باند بنام دلم میره برات :
نمیگی اینجوری که دل میبری ازم آخه چطور وابسته نشم
با این همه خوبیم مگه کس دیگه ای میاد به چشم
نمیگی وقتی میخوای از پیشم بری چطوری دل بکنم ازت
حتی اگه بد بشی باهام جای تو تو قلبمه فقط
از علاقم به تو کم نمیشه بیا آرامش خونم باش
یکمی دیوونم باش دلتو بده جونمو میدم جاش
حتی اگه همیشه تورو ببینمت هی بازم دلم تنگ میشه برات
یه حالی میشم وقتی که تو میاری اسممو رو لبات
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
یه حالی دارم با تو الان که مثل خوابه
چی بگم از علاقم که بی حد و حسابه
توی قلبم جای تو شده سفت و ثابت
یه زندگی واست بسازم که نبینی تو خوابت
همه ی دنیا به کنار من تورو میخوامو بس
حس توی اون چشات آخ که یه چیز دیگس
دلم از دستت ای وای داره میره از دست
همه درگیر توان آخه خوبی از بس
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد
عالم دیگه ای داره چشات یه آرامشی داره نگات
که وقتی خیره میشم بهت یهویی دل میره برات
منمو یه دل رفته به باد که هیشکی رو جز تو نمیخواد
حتی وقتی که پرته حواسم فکرت از سرم در نمیاد

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام مغرور

 دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مغرور

Emad Talebzadeh – Maghrour

ترانه و موزیک : نیما معین ؛ تنظیم : میلاد اکبری

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام مغرور

لج میکنی واسه هر چیزی همیشه هی ادا مغرورا رو در میاری

آخه که چی شه نه اینجوری نمیشه با تو حرفم میزنیم

تهش که دست پیشه لج میکنی همیشه ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن

ی بار وقتش شده سریع بهم بگی هر چی دلته همین الان

ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن ی بار وقتش شده سریع بهم بگی هر چی دلته همین الان

زدم حرفامو بس که دوست دارم دوست دارم بی قصد و غرض نمیذارم نمیذارم بشه هیچی عوض

بینمون هیچکسی نیست عینمون تو تا وقتی نفس هست کنار من بمون پس

ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن ی بار وقتش شده سریع بهم بگی هر چی دلته همین الان

ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن ی بار وقتش شده سریع بهم بگی

هر چی دلته همین الان ادا مدا هی ادا مدا هی وقتش شده

ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن ی بار وقتش شده سریع بهم بگی هر چی دلته همین الان

ادا مدا هی در نیار فاز تو عوض کن ی بار وقتش شده سریع بهم بگی هر چی دلته همین الان