دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ جدید را دریافت کنید

دانلود آهنگ جدید

آهنگ جدید شاد و غمگین به همراه ریتم عاشقانه و دوست داشتنی که میتوانید دانلود آهنگ جدید را دریافت کنید

دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام درست نمیشم

آهنگ جدید غمگین سیروان خسروی به نام درست نمیشم

دانلود آهنگ سیروان خسروی به نام درست نمیشم

دانلود موسیقی جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم

Sirvan Khosravi – Dorost Nemisham

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی

متن آهنگ جدید سیروان خسروی به نام درست نمیشم

میخوام دو دوتا چهارتا نشه

چی میشه هرچی شد از حالا نشه

نه دیگه فرقی نداره که کجام

با همه وجودم آرامش میخوام

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

توی این تنهایی گیر افتادم نه نگو که دیگه از دستت دادم

من نمیتونم دوباره تنهاشم کاش میتونستم یکم آروم باشم

روزایی که دوست داشتم برن اصلا دور و بریام از دست من خستن

من تو فکر تو تو بی خبرم از من ببین

من دارم میرم با من میای یا نه فکرتم با من میای یا نه

چشمامو ببین منو میخوای یا نه ببین

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

تنهاتر از همیشم باید میموندی پیشم

دیگه درست نمیشم دیگه درست نمیشم

 

دانلود ترانه سیروان خسروی به نام درست نمیشم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سیروان خسروی به نام درست نمیشم با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام عاشق منم

آهنگ جدید عاشقانه مجید خراطها به نام عاشق منم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها،دانلود آهنگ عاشق منم از مجید خراطها

دانلود موسیقی جدید مجید خراطها به نام عاشق منم

Majid Kharatha – Ashegh Manam

موزیک : حمید احدی ؛ ترانه : نیلوفر حسینی خواه

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها

متن آهنگ جدید مجید خراطها به نام عاشق منم

عاشق منم

که مونده عطر تو روی تنم

هنوز به آب و آتیش میزنم

کنار تو بمونم

آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم

واسه تو از همه دست میکشم

گره خوردی به جونم

حال دل من عجیبه باهات میره نفسم واسه نفسات

تو قلب منی خب حق بده که خوابم نبره بدون صدات

خوابم ببره رو شونه تو بازم یه ذره بهونه ی تو حرف میزنم

هی اصلا چی میگم دیوونه شدم دیوونه ی تو

عاشق منم که مونده عطر تو روی تنم

هنوز به اب و آتیش میزنم کنار تو بمونم

آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم واسه تو

از همه دست میکشم گره خوردی به جونم

 

دانلود ترانه مجید خراطها به نام عاشق منم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه مجید خراطها به نام عاشق منم با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تیمار

آهنگ جدید شاد محسن ابراهیم زاده به نام تیمار

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده،دانلود آهنگ جدید شاد محسن ابراهیم زاده،دانلود آهنگ تیمار از محسن ابراهیم زاده

دانلود موسیقی جدید محسن ابراهیم زاده به نام تیمار

Mohsen Ebrahimzadeh – Timar

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تیمار

وای که بیمار بشم تو بشی طبیبم منو تیمار کنی و بشی حبیبم

چشمات منو ویرونه و ویرونم کرد حرفات منو دیوونه و مجنونم کرد

آره این دل میترسه که از دستت بده باز آروم نداره

آره این دل یه حسی شب و روز داره که ای سر مست یاره

نباشی دل آشوبه پیش تو حس دلم خوبه قلبی که تو سینه منه واسه تو میکوبه

نباشی گرفتارم همه چیمو میذارم یه تمنایی تو دلمه بری از همه بیزارم

یه هیاهویی تو چشماته که قلبم میزنه باز میزنه باز

من یه آدم که خریدارم و پس تو بکنی هی ناز تو بکنی ناز

یه هیاهویی تو چشماته که قلبم میزنه باز میزنه باز

من یه آدم که خریدارم و پس تو بکنی هی ناز تو بکنی ناز

آره این دل میترسه که از دستت بده باز آروم نداره

آره این دل یه حسی شب و روز داره که ای سر مست یاره

نباشی دل آشوبه پیش تو حس دلم خوبه قلبی که تو سینه منه واسه تو میکوبه

نباشی گرفتارم همه چیمو میذارم یه تمنایی تو دلمه بری از همه بیزارم

 

دانلود ترانه محسن ابراهیم زاده به نام تیمار با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه محسن ابراهیم زاده به نام تیمار با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام جدیدا

علیرضا جدید شاد روزگار به نام جدیدا

دانلود آهنگ جدیدا از علیرضا روزگار،دانلود آهنگ جدید جدیدا از علیرضا روزگار

دانلود موسیقی جدید علیرضا روزگار به نام جدیدا

Alireza Roozegar – Jadidan

ترانه و ملودی و تنظیم و میکس : هادی برهانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام جدیدا

تو رسیدی که تموم شه همه دلبستگیام

تو همونی که میتونی ببری خستگیام

تو دلت عاشق بارون مثه دستایه من

کی میدونه یدونه شدی تو دنیای من

تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم

بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من

دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من

همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من

حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من

دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من

همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من

حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم

طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من

دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من

همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من

حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من

دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من

همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من

حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من

 

دانلود ترانه علیرضا روزگار به نام جدیدا با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه علیرضا روزگار به نام جدیدا با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی

آهنگ جدید غمگین محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی

دانلود آهنگ محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی

دانلود موسیقی جدید محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی

Mohammad Najm – Dastato Tekon Midi

دانلود آهنگ جدید محمد نجم

متن آهنگ جدید محمد نجم دستاتو تکون میدی

حالا که آتیش عشقت سوزونده نبض قلبمو

کاش میذاشتی که میگفتم از ته قلبم حرفمو

زندگی برای من بدون تو پایان عمرم

هر دمی با نفست زنده شدم نباشی مردم

دستاتو تکون میدی دنیارو نشون میدی

انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی

عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه

زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده

بذار این دلم دوباره با نگات نفس بگیره

عشق من هر جا که میرم چشم من تورو میبینه

دوباره حس غریبی میکنم کنار عکست

نمیتونم ببینم دست کسی کنار دستت

دستاتو تکون میدی دنیا رو نشون میدی

انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی

عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه

زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده

دستاتو تکون میدی دنیارو نشون میدی

انگاری که به دنیا دست رد نشون میدی

عشقت عاشقم کرده اینو حس من میگه

زندگی کنار تو بوی خوشبختی میده

 

دانلود ترانه محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه محمد نجم به نام دستاتو تکون میدی با کیفیت ۱۲۸